sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Sunnuntaiyön Love in th air :)

Taidan olla vähän ihastunut. ;) Pariinkin tyyppiin. Tuo viime suhteeni opetti mua olemaan varovainen, keneenkään ei kannata luottaa ennenkuin saa todisteita että on luottamisen arvoinen. Muuten saat kyllä huomata taas olevas hyväkskäytetty ja pelkän roskan arvoinen, jota voi potkia ja kohdella miten huvittaa.

Sinkkuna olo on perseestä. Ok, on se kivaa ku meet ulos ja voit flirttailla mieles kyllyydestä ja suudella vaikka 5 ihmisen kanssa jos tuntuu siltä mutta... aamulla huomaat taas herääväs yksin (jos ei lasketa mukaan 3 kissaa :D), eikä ole ketään toivottamassa hyvää huomenta ja sanomassa: "rakastan sua". Läheisyyden kaipuu on siis ihan kamala. Mä näen melkeen joka yö unta siitä että seurustelen jonkun kanssa, ja aamuisin herään tähän vitun todellisuuteen.

Tää toinen kehen oon ihastunu vaikuttaa ihan hauskalta tyypiltä, mut siitä huomaa jo nyt et siihen ei voi luottaa pätkääkään. Silti se vetoaa muhun täysillä, oisko just sen takia et naiset rakastuu aina renttuihin? Se ei ees vastaa yhtään mun miesmakua, mut jotain karismaa siinä on. Haluun pitää sen kanssa hauskaa ja vaikka panna mut pelkään että ihastun pahemman kerran, se vasta hauskaa oliski.. huhuh.

Sitten tää toinen ehdokas: DJ, söpö, hauska, fiksu... just täydellinen poikaystäväehdokas. Se ei kylläkään vastaa mun miesmakua ollenkaan :D Mun miehellä pitää olla pitkä tukka, parta, goottityylinen ja vähän naisellinen jopa ;) mun pitäis varmaan alkaa seurustella transun kanssa xD

Tilasin tänään maailman kauneimmat kengät seuraavia kuvauksia varten <3
Ja näiden kanssa tulee sit kaikkee hoitsumatskuu <3 tilasin jo valkoiset pvc-stringit  joissa on punainen risti ja valkopunaisen hoitsumekon <3  Heti kunhan tavarat saapuu perille ni meen bussilla Turkuun Niko Peltoniemen kuvattavaksi <3

Np: Nightcore - Monster <3 
Hyvää yötä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti