keskiviikko 12. lokakuuta 2011

Kauneudenhuoltopäivä ja ristiriitaiset ajatukset

Aivan mahtava päivä vaikka olikin uuvuttava :)

Ensin ku tuun kouluun mulle tehtiin ryppyjä silottava laitehoito, jonka jälkeen vielä timanttihionta ja kulmakarvojen vahaus sekä parafeenihoito käsille <3 ....rankkaa on tuo koulu?? :D

Tein yhden jalkahoidon asiakkaalle jolla oli kamalat sienikynnet! Isovarpaan kynsi oli melkein irrallaan ja sen alta ihan ontto kynsijuureen saakka, jossa oli ääretön määrä paskaa ja sieinrihmastoa HYI! ..mut no tää on mun työtä eikä se aina nii nannaa oo :D kaadoin vaa desinfiointiainetta litroittain sen kynnen päälle. Eikö ihmiset oikeesti koskaan kato jalkojaan edes sen verran että huomaisi tollaset vauriot? Mä ainakin huolestuisin ja menisin lääkäriin testeihin. Jotenki maailmassa on sellanen outo mielikuva että kosmetologit PARANTAVAT jalkasienen. Ei meillä oo mitään oikeuksia alkaa kirjoittamaan reseptejä asiakkaille, eikä selittämään diagnooseja että jaloissa on sieni. Me saadaan vain sanoa: "jaloissanne on muutosta, suosittelen lääkäriin menemistä", eikä ne asiakkaat koskaan usko vaikka kuinka yrittäis vakuuttaa että tollanen ilmiö kynsissä ei ole mitään ikämuutoksen tuomaa ilmiötä vaan sieni joka tulee hoitaa pois. Kyllähän naiset hoitaa hiivasienensäkin syömällä lääkkeitä!

Koulun jälkeen salille <3 Siellä tein treenini huolellisesti ja tunnollisesti, jonka jälkeen menin istumaan tunniksi infrapunasaunaan <3 Eli aika hyvä fiilis voisin sanoa! :) Sitten postiin hakemaan postipaketteja ja availemaan niitä kotiin; Yhdessä paketissa oli valkoinen bolero jossa on punainen nurseristi, toisessa ONLY:n musta paita hienoilla yksityiskohdilla ja kolmannessa oli törkeen hienot gogglet! Ihan niinku joulu ois tullu jo etuajassa <3 Milloinkohan saan mun kuidut ja kengät sekä nursemekon? ......mitenniin materialisti? :D

Oon kuunnellu nyt repeatilla Candee Jay - If I Were You nightcore-remixinä.. noi lyriikat vaan osuu mun kohdalle niin hyvin Tomin suhteen. En mä niinkään kaipaa sitä ihmistä, mut en mä myöskään vihaa sitä. Mä oon vaan niin pettyny. Mä en oo koskaan ollu kenellekään niin hyvä tyttöystävä ku sille ja se petti mut niin pahasti. Miten se olikaan niin tyhmä et meni mogaa niin hyvän suhteen pelkän seksinpuutteen takia? Hirvee kasa valheita ja selittelyjä sekä syyttelyitä. :/  Jos se olis vaan puhunu mulle asiasta, mä olisin antanu sille vapauden harrastaa seksiä ihmisten kanssa ihan luvalla.
Nyt mun kamat on vieläkin siellä eikä se vastaa mulle puhelimeen. Luulen et sitä hävettää niin vitusti, nimittäin yks Vilma oli nähny Tomin menossa kauppaan, ja se oli kuulemma todella onnettoman näköinen, suupielet oli ollu polvissa asti. Ja Tytiltä (yks näistä useista muijista kenen kanssa Tomi petti mua) kerto et Tomi on alkanu viillellä itteensä.  Yks ääni mun päässä sanoo että: "hyvä! ihan oikein sille paskiaiselle, viillelköön ja ryypätköön ja pilatkoon elämänsä oikein huolella, sen se ansaitsee." ja kuitenkin se sympaattinen läheisriippuvainen ajatus sanoo: "ihan kauheeta. mikä ihme siihen meni että se alko tolle tielle? Miten mä voisin auttaa sitä? Jos MÄ olisin tehny jotain toisin.."
 Jos vaan saisin ne mun tavarat sieltä, velat takaisin ni voisin unohtaa koko tyypin ja jatkaa elämää eteenpäin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti