lauantai 8. lokakuuta 2011

Huomenta vapaapäivään :)

Ihanaa kun ei tarvinnut tänä aamuna mennä kouluun, vaan sai valvoa ja nukkua miten haluaa <3
Kyllä mä rakastan koulussa käyntiä mutta ei aina jaksais herätä.

Mua on mietityttäny ja häirinny suuresti se, kun eräs ystäväni (nykyään entinen sellainen) sanoi että se on mun vika, jos yks mun parhaimmista ystävistä tappaa itsensä. Järki sanoo et toi oli tyhmästi sanottu, eikä sitä kannata edes miettiä mut mä en saa sitä pois mun päästä. Lähinnä sen takia et miten kukaan voi olla noin sika sanoakseen toiselle tollaista? Varsinkin kun mä olen ollut se ihminen tän mun masentuneen ystäväni elämässä se tyyppi, joka on koittanu auttaa sitä parhaansa mukaan.
Miksi tuo kusipää heitti mulle tuon kommentin on se, että mulla tuli riitaa ton masentuneen ystäväni kanssa. Mä olen vaan niin turhautunut siihen tilanteeseen, missä toinen tuhoaa itseensä toistuvasti ja samoilla virheillä ja mikään mun apu ei oo kelvannu/auttanu. Kyllä vanhemmatkin raivoaa lapsilleen kun ne on huolissaan. Ja tän riidan aikana se alko kiristää mua taas itsemurhalla, niinkuin aikaisemminkin. Tämän jälkeen soitin tälle kusipäälle jota luulin ystäväkseni ja kuulen vaan että se oli mun vika:

Minä: "Mä vaan sanoin että mä en enää jaksa, että mä olen niin loppu sen ihmisen kanssa kun mikään mun apu ei auta tai kelpaa. Että mä en vaan enää vittu jaksa. Tosi mahtavaa jos se nyt tappaa itsensä ja mä saan elää sen tiedon kanssa loppuelämäni"
Other: "Niinno....eiköhän se tossa tilanteessa oo jo sunkin vika"
Minä. (pitkä hiljaisuus) "anteeks mitä?"
Other: "niin, että jos sä itse ajat sen siihen tilanteeseen ni se on sun vika"
Minä: "vittu kyllä vanhemmatkin raivoaa lapsilleen kun ne on huolissaan, mä oon koittanu anella, pyytää, itkeä, rukoilla ja vaikka mitä ja mitä mä saan vastaukseks on kikattelua ja uhkailua itsemurhasta, et kyllä tavallisellakin ihmisellä joskus loppuu voimat ku ei enää jaksa yrittää. Älä enää ikinä sano mulle tollasta!"
Other: "Mä voin sanoa sen sulle vaikka kuinka monta kertaa jos se asia on niin!"
Minä: "kiitti, eli jos se nyt tappaa ittensä ni ajattelen  loppuelämäni et se on mun vika, koska mulle sanottiin niin"

Ja sit en muista mitä se enää sano mulle.. mut seuraavana aamuna se tekstas mulle ihan niinku mitään ei ois koskaan tapahtunukaan joten poistin kyseisen henkilön facesta ja galleriastani. Tommoset ihmiset voi painuu vittuun mun elämästä. KENELLEKÄÄN EI SAA SANOA NOIN. Paitsi tietenkin silloin jos toinen on usuttanut teoillaan toisen tappamaan itsensä.
Nyt mä ajattelen tota asiaa koko ajan, ja sitä et miten sairas ihminen voi olla että oikeuttaa itsensä sanomaan ilmoille jotain tollasta.  Ja sitä et entä jos tää mun ystäväni nyt päättääkin päättää päivänsä, niin mä ajattelen ikuisesti et se oli mun vika. vittu oikeesti.
Pitäis varmaan vaan ottaa tohon kusipäähän yhteyttä ja huutaa ja raivoo toi asia pois mun päästä mut ei vois vittu vähempää kiinnostaa keskustella tollasen ihmisen kanssa yhtään mistään. Ei se tuu mielipidettään muuttamaan vaikka sille sanois mitä.

Huoh..samaan aikaan ku luen tätä tekstiä tunnen itseni lapselliseksi, typeräksi angstaavaksi teiniksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti