maanantai 31. lokakuuta 2011

Club Mindcore & mirrors

Ai saatana  että on hartiat kipeenä. Ja niin on kyllä muutkin lihakset viikonlopun jäljiltä :D Tamppasin 6h vain pienien tupakkataukojen varassa.. oli vaan niin törkeen hyvää musaa ja hyvä fiilis etten voinu lopettaa <3 Hetken jo mietinkin että onko joku laittanu essoja mun juomaan mutta luulen että fiilikset olis ollu hieman erilaiset jos niin olis käynyt.
Pleikkarissa siis oli nämä kyseiset bileet, mentii päivin kanssa Omenahotelliin yöksi. Linda kävikin myös siellä etkoilemassa että saatiin aikaa kulutettua. Bileissä oli hirveen paljon essopäitä liikkeellä, varsin hauskoja otuksia tuommoiset :D Niinan ja Nikosin hyvästelin kun ne lähti jo aikaisemmin menemään Hollanninreissunsa takia, MÄKI HALUUN! ;__; vittuku en hypänny Niinan laukkuun mukaan ja salamatkustanu siellä rakkaaseen Hollantiin <3 Pleikkarista lähdettiinkin jatkoille Crissille Larin ja Päivin kanssa.
Lauantaina oli sellanen hihityskrapula ettei oo tosi. :D kaikelle räkätettiin niin että päähän ja vatsaan sattu. x)

Oon alkanu juttelee yhden M:n kanssa feissarissa. Se on tehny musaa 10 vuotiaasta asti, ja on erään tuttuni serkku. Se on ihan samanlainen kuin minä, ulkonäöltään ei välttämättä vastaa mun miesmakua (sellanen jack sparrow) mut no, aika näyttää mitä tapahtuu :) Ihanalta tyypiltä se vaikuttaa. Sellaselta kokemattomalta ja herttaselta.. Sellaselta tyypiltä mihin voisin luottaa, ja joka pitäis musta huolta.

Tukkaprojekti etenee liian hitaasti. Haluaisin jo rastat päähän ja olla niinkuin ennen vanhaan <3 Mulla on viimeks vuos sitten ollu rastat :O tosi outoa... tää Lahteen muutto ja nykyinen ammattini ei salli mun näyttää kauheen villiltä. Ei kukaan ymmärtäis. Oon saanu takutettua jo 3 punttia ja 5 olis edessä. Silti tuntuu siltä ettei noi kuidut tuu riittämään, eikä jaksais tehdä uutta tilaustakaan. Ehkä mä jotain keksin..

Ällöttää peilikuva. Mä haluan laihtua mutten vaan jaksa.. Haluan käydä salilla mut toi mun tukkaprojekti saa nyt mennä kuntoilun edelle. Rasvaimuni myötä lihominen on alkanu kertymään leuan alle, ja haluaisin ton kaksoisleuan pois leikkauksella...joka tarvis lisää sairaslomaa mitä mulla ei oo varaa ottaa. Rahaa siis on muttei aikaa. Kehuja kuulin kyllä bileissä siitä miten oon laihtunu hirveesti, miksen mä huomaa mitään..? Alkanu tuntuu siltä että sairastuminen anoreksiaan uudestaan olis se ratkaisu, mutta kun mä vaan mietinkin niitä kamalia aikoja ku olin sairas....ei. mä en halua sitä helvettiä enää. ..vai haluanko?

1 kommentti:

  1. voi kun olisinkin saanut sut laukkuun mukaan <3 hyvä et teillä oli hauskat bileet :)

    VastaaPoista