perjantai 21. lokakuuta 2011

Remonttia, tatuointia ja miehiä

4 päivän syysloma ja kamala flunssa, yöök. Koko ajan saa olla niistämässä ja yskimässä, ei kivaa.

Siitä huolimatta kuitenkin vitun hyvä fiilis! Oon eilen ja tänään remontoinut mun tulevaa 36m² kokoista asuntoa siskoni kanssa, revittii tapetteja ja maalailtiin, sekä täyteltiin seinissä olevia reikiä.
Mun makkarista tulee niiiiiin cool. Sinne tulee päätyseinään iso neonturkoosi seinälippu jossa on jousimiehen kuva, ja sen yläpuolelle tulee UV-valo <3 kattolamppuna on sellanen musta pitsinen pallolamppu. Ikkunalaudalle tulee eri värisiä kissan muotoisia viinipulloja joissa on tekokukkia <3 Sit mun toiselle makkarin seinälle tulee hampun lehden muotoisia sisustustarroja ja sellaset "jouluvalot" missä on kristalleja <3 Ja löysin Prismasta aivan ihanan turkoosin karvamaton vielä sinne <3 En ikinä tuu poistumaan sieltä :DDD Sit ku löytyis vielä mies jonka kanssa siellä vois viettää aikaansa ;)))

Miehistä puheenollen: Tajusin just et mulla on miesehdokkaita melkee 10kpl. Jokainen niistä ottais mut vaikka heti jos vaan napsauttaisin sormiani. Oon varmaa vaa liian nirso :D Ja ne jotka haluisin, en pysty luottamaan niihin. Ne vaikuttaa jotenki nii imeliltä ja ne on nii hyvännäkösiä että ne kuiteski pettäis. Jotenki sellanen kutke että ne puhuu 6 muulle muijalle samoja juttuja ku mulleki. Oon oppinu siis olemaan varovainen Tomin takia ja mun sydämel on kypärä :) P:n voisin ehkä huoliakin. Se on tainnu olla kiinnostunu musta niin pitkään ku vaan muistan ja se on hyvä tyyppi. ja melkee  2m pitkä :DDDD C ois taas rikas, mukava, hyvä suutelee...mut se oiski sit 35v! vai 36? Ei voi muistaa :D

Vihdoinkin tätä mun käsivarressa olevaa kirsikanpuutatskaa jatkettiin tossa tiistaina <3 Nyt siinä on paljon kaikkia värejä ja sitä jatketaan uudestaan ensviikolla <3 Sit ku se on valmis ni kipasen Turkuun kuvattavaksi <3 Kuvia laittelen varmaa sitten tännekin ;)

Hyvää yötä murut, mä meen kattoo telkusta leijonamiestä <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti