sunnuntai 16. lokakuuta 2011

Säde - 13Th Birthday

Oli maailman parhaimmat säteet koskaan <3



Ihan aluks jo päivää pirsti se että pääsin Helsinkiin <3 Tää Lahti on ihan liian pieni paikka mulle, hajoaa pää eikä täällä oo mitään muuta kuin "tavallisia" ihmisiä, ei siis mitään erikoista.  Kylläkin heti kun pääsin Sörkkään ni mua vastaan tulee kovaan ääneen tappeleva pariskunta, jossa muija huutaa jätkälleen ´tän jätkän huumeiden käytöstä ja kaljanjuonnista :D Monesti sanoinkin tuon päivän aikana: "welcome to Helsinki...." :D

Ensin menin Niinalle viemään tavarat, ja sit käytiin kaupassa ostamassa vähän virvokkeita ja naposteltavaa. Tämän jälkeen alettiinkin jo laittautumaan, ja Battokin tuli käymään ja teki meille herkkusalaattia <3 Battoa halasin lujaa ja pitkään, se ihminen on mulle niin rakas ettei sitä voi ees sanoin selittää. Oli oikeesti pahin virhe että me koskaan alettiin seurustelemaan, koska tää ystävyyssuhde on jotain sanoinkuvaamattoman ihanaa. <3 Olin myös ihan fiilareissa nähdessäni Niinaa, ei nimittäin koulun takia pääse hirvein usein parasta ystäväänsä tapaamaan :) Halattiin monta kertaa tuon päivän aikana ja päiviteltiin sitä miten ihanaa on taas olla yhdessä <3
Myöhemmin Niinan luo tuli etkoilemaan Nikos, Linda, Matti, Heikki ja joitain muita keitä en oikein tuntenut. Lindaa oli myös ihana nähdä <3 Olin siis parhaimmassa seurassa mitä maa voi päällään kantaa :)

Bileissä näin kaikkia vanhoja tuttuja, ekaa kertaa mun eroamisen jälkeen. Taas olin se sinkkuVirpi joka flirttaili, hymyili ja nauroi ja nautti ihmisten seurasta <3 Aleksi ja Mimikin tuli pyörähtämään ja moikkaamaan vaikkei sen enempää juteltukaan :) Hengailin osan ajastani Peltsin kainalossa, se on nii mukava ja pitkä mies et tuli sellanen pieni ja söpö olo sen viekussa ^^ <3 Peltsi siinä puhuikin sitten siitä että tulis Lahteen mun luona käymään joku päivä, tiedä sitten missä mielessä :D:D  Oli niin ihanaa tanssia niin että hiki vaan virtas, olo oli euforinen vaikka olin polttanut vain vähän ja viinaakaan ei ollu tullut juotua kuin muutama paukku. Kaikki vain toimi tuona ihanana iltana niin hyvin <3
Bileiden jälkeen mentiin Crissille jatkoille, siellä poltettiin enemmänkin ja join vähän lisää. Olin aika sekaisin mutta olo oli mitä mainioin ^^ Crissin kanssa tuli vähän pussailtuakin, eli aika normisetti ;D Criss selitti että se haluais viedä mut johonki vuokratulle mökille viettää viikonloppua kahdestaan, eikä se olis halunnu että lähden pois sen luota :) Mut ovelta ku lähdettiin se moikkas muita ihan normaalisti, mut mua moikatessaan se vilkutti mulle ja laitto naamalleen jonku ihan oudon perverssin ilmeen, jonka piti ilmeisesti näyttää sellaselta viettelevältä virneeltä :DDDDDDDDDD sille naurettiin Niinan kanssa sitte tänä aamuna niin että vesi valui silmistä :'D Siitä mentiinki Nikosin ja Niinan luo nukkumaan.

Lahteen lähtiessäni Pasilan juna-asemalta ostin jonku juustosämpylän, ja menin laiturille polttamaan tupakkaa ja syömään. Siihen tuli  sellanen pieni pikkulintu, joten heitin sille palan leivästäni. Se söi sitä palaa onnessaan, ja minä sämpylääni. Yhtäkkii huomaan että se tirpa tuijottaa mua vaativasti, ihan mun kenkien vierellä. Annoin sille toisen palasen ja se jatko mutusteluaan. Kohta se tuli uudestaan kerjäämään siihen mun viereen, ja ku siirryin heittämään sämpylästä jääneen roskan roskikseen, se tipu seuras mua :D Hiton kuumottavaa ku olin kuitenki nukkunu vaan pari tuntia ja edellisen illan päihteet vaikutti vielä jollain tavalla :D Onneks juna tuli kuitenki äkkiä ja pääsin sitä lintua karkuun xDDD

2vkon päästä Mindcoret <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti