maanantai 23. heinäkuuta 2012

Treffiiiiit!!!!

Mul on huomen TREFFIT?!?!
Mä en oo käyny oikeilla treffeillä varmaan IKINÄ. Mua jännittää nii paljon, ja puuteriki on loppu. Pitää huomen herää aikasin keskustaan ostaa meikkejä.

Meen tän kyseisen miehen A:n kanssa kattoo uusimman batmanin. Rehellisesti sanottuna noi supermiesleffat ei oikee nappaa, mut seuran takiahan mä sinne meen :) Mitä mä laitan päälle?! Jotain siistiä, ei liian pliisua, ei liian päntättyä, jotain persoonallista... ÄÄÄÄÄ. ;__;
Onneks se jätkä on nii rento et tiiän et meil tulee hauskaa. Toisaalta se on niin fiksu ja mun yleissivistys on jotain muurahaisen tasoa et vähä pelottaa xD Parashan on vaan myöntää olevansa vähän tyhmä, eikä esittää fiksua :)

Oikeesti välistä tulee mietittyä et onko se jumala SITTENKI olemassa :D muutama päivä sitte olin vielä ihan paskana, ku kelasin et mul ei oo ketää. Nyt yhtäkkii miehii sataa joka tuutista! A on tietenki etusijalla, ja jos se homma alkaa toimii ni sanon  muille hei hei ^^ Mut pidetää kuitenki vielä vaihtoehdot avoimena eikä suunnitella häitä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti