keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Kuulumisia!

Ensimmäiseksi haluan sanoa että brassi sattuu :( taidan jättää kiduttamisen toisen vastuulle enskerralla :D

Outdoorsit oli mahtavat <3 Vaikka satoi niin ihmiset vaan villiintyi kahta kauheammin ja kaikki tanssi ja riehui sateessa :> <3  Jatkoilla tuli nähtyä uusia maailmoja ja en kadu hetkeäkään <3 Niina oli kiltti ja majoitti mut luokseen koko viikonlopuks <3 Jatkoilta oli kivaa kävellä Niinan ja Nikosin kanssa nukkumaan, ja olo oli onnellinen :>

Nää mustat rastat ilmeisesti saa ihmisissä selkeesti sen reaktion että mulle kannattaa tulla juttelemaan mukavia :D Sunnuntaina kun olin puolikuolleessa tilassa kävelemässä junaan, joku mies pysäytti mut. Se tervehti mua kuin jotain vanhaa ystäväänsä ja jo hetken ajattelin että oon varmaan törmänny siihen bileissä ja en vaan muista kyseistä henkilöä. Se just kehui mun tukkaa ja sanoi että vaikutan "villiltä mimmiltä" :DDDDDDD Kysyin että mistäs moinen kehuryöppy, ja se selitti että hän yrittää olla antisuomalainen siinä ettei olis niin kamalan ujo ja ennakkoluuloinen. Selvis että se on kristitty ja haluaa vaan olla mun ystävä :D vaihdettiin siinä sitten numeroita, mutten oo kuitenkaan vastannu kyseiselle henkilölle puhelimeen. Kai mä oon jossain määrin vähän liian suomalainen :D

Eilen kun olin menossa Natelle tekemään sille koemeikkiä sen häitä varten, junassa joku mua vuotta vanhempi jätkä alko vaa juttelee mulle, sanoi että on kivaa kun on matkaseuraa :D Siitä paistoi jo kauas että silläkin on ADHD, mä tunnistin joka ikisen oireen siinä ihmisessä + sen taiteellinen tausta ym. Se vaikutti vähän vammaselta, enkä siis tarkoita mitään pahaa vaan siis oikeasti, joku sen päässä oli "vikana". Hirveen herttanen se oli ja näin, ihan niinku joku lapsi :) Se olis halunnu mut mukaansa linnanmäelle mutta kerroin että mulla on töitä. Siinä me höpistiin koko matka helsinkiin ja halattiin ku lähdettiin eri teille :3 jotenki hirveen söpöä <3

Natella tutustuin yhteen Miiaan, ja Naten tulevaan puolisoon Nikoon. Oli ihanaa syödä pitkästä aikaa Naten tekemää ruokaa (katkarapupastaa NAM!!) ja mulla on ollu ikävä sitä sen avoimuutta. Niko oli ihan yhtä avoin ja mehän puhuttiin kaikesta taivaan ja maan väliltä, aina puoli viiteen asti aamulla x) Niko ja Natte ehdotti mulle yhtä juttua jota mä oon nyt tässä pohtinu, toisaalta miksi ei, mut aina uudet jutut vähän jännittää. Aion kokeilla sitä niiden ehdotusta ja katsoa miltä sen jälkeen tuntuu. Koska mä haluan auttaa kavereita hädässä ja samalla hyötyisin siitä itsekin :D

Ehdin nukkua 3h kun piti jo lähteä takaisin lahteen. Mulla ja mutsilla oli nimittäin suunnitelmissa mennä aamupäivästä poliisiasemalle uusimaan mun henkkaria mutta mutsi soitti mulle kun olin junassa, ja kertoi että mummu vetelee nyt viimeisiään, että sen on pakko lähteä sairaalaan. Mä sitten menin kotiin nukkumaan ja samalla missasin mun ripsiajan kun olin niin väsynyt. Mun piti käydä kaupassakin mutta en vaan jaksanut. Vituttaa kun tää työttömyys tekee mussa tän, että oon ihan saatanan apaattinen enkä tee yhtään mitään, enkä meinaa ees jaksaa nähdä ketään. MÄ HALUAN TÖIHIN!! ;___; Huomenna käyn äkkiä helsingissä hoitamassa pisneksiä ja sitten takas lahteen ja lääkäriin. Sen jälkeen Emman luo kokoamaan sänkyä ja viikonloppuna Summer Up! ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti