lauantai 5. marraskuuta 2011

Mixed emotions

Viime yönä vaari kuoli. Nukkui pois ilman kipuja.. mun on niin vaikee tajuta että tää on totta eikä yhtä painajaista. Siksi en ole itkenyt yhtään vaikka aamulla kurkkua kuristikin. Äitikin sanoi että hautajaisissa itketään sitten. Se oli tärkeä mies monelle ihmiselle. Se oli kuulemma vähän niinku kylän johtaja, kaikkien mummojen märkä päiväuni ja miesten keskuudessa kunnioitettu. Ja mulle se oli se täydellinen vaari, joka antoi mulle sisuja pastellirasiasta ja vei mua kalaan kun olin pieni.

Mulla oli tänään meikkikeikkaa jollain käsityömessuilla. Oli kyllä niin rankka päivä, ihan jalkoja särkee. Malleina olivat jotkut vaateartesaanit ja akrobaatit. Ostin messuilta mielialasormuksen, se sanoo että oon rakastunut ja se on täyttä totta se. :)

M on varmasti mulle se oikea.. Se on niin kypsä, fiksu ja hellä.. Meidän maailmat on niin samanlaiset. Puhutaan taukoamatta puhelimessa <3 Se kertoi että se oli haaveillut musta jo kauan aikaisemmin vaikka ei edes olla koskaan juteltukaan :D Se oli kuulemma joskus kattonu jonkun tytön kuvia, jossa tytöllä oli mustanturkoosit rastat ja musta bolero, ja kelannu että tuollaisen tytön hän haluaa.. Selvis viime iltana että se tyttö olinkin minä :D Miten romanttista <3 M kuulemma uskoo että mäkin olen sille se oikea. Ehkä mä sittenkin löysin sen mun unelmien prinssin sammakoiden joukosta <3

Nyt vaan kuuntelen Djanny vs Max B. Grant - Swiss Revolution :ia koska se sopii mun tunteisiin niin täydellisesti, hyvässä ja pahassa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti