maanantai 11. maaliskuuta 2013

Just For Now

Hmmm mielenkiintoinen fiilis etten sanois! Univajeesta huolimatta olo on hymyileväinen ja aktiivinen, kuuntelen Imogen Heap - Just For Now:ta ja laulan kovaan ääneen ja jammailen, kissatkin ihmettelee :D

Töissä oli hiljaista näin kauneusviikon jälkeisenä maanantaina, aluksi väsytti ihan törkeesti ja join kupittain kahvia. Jossain vaiheessa näin jonkin sortin harhoja kun kuljin kassan ohi, näytti nimittäin siltä että se myyntitiski kaatuu mun päälle? :'D Jossain vaiheessa olo oli ihmeellinen. En pysynyt paikallani ja olin asiakkaillekin ylitse vuotavan iloinen ja lauleskelin hiljaa itsekseni, jotkut asiakkaat mulle vähän naureskelikin :D

Puhuin kaverin kanssa äsken puhelimessa viime päivien tapahtumista, en voi kuin todeta että what ever, alan jo tottumaan tähän samaan kaavaan, alko vaa naurattaa. Oon niin tyytyväinen  että asiat selvis jo alkuvaiheessa, etten kerinnyt erääseen henkilöön kiintymään. Tästä on helppo jatkaa eteenpäin, minä olen oma vahva ihana itseni  <3 Mutsikin naureskeli että tää on joku siltä peritty juttu, kun sillä on ollu yhtä hyvä tuuri miesten kanssa kuin mullakin. Onneks oon nuori, villi ja vapaa ja ehdin vielä joskus asettumaan jonkun kanssa aloilleni, joka rakastaa mua yhtä villisti. Tuolla jossain se on :> Enää en pelkää ihastua, jos elämässä ei oo ylä- ja alamäkiä, olet kuollut. Mä aion tästä lähtien tarttua kaikkiin mahdollisuuksiin mitkä näen mielenkiintoisiksi, ja mennä täysillä. Jos tulee kolhuja, niin siinähän tulee, mä selviän aina.



It's that time of year
Leave all our hopelessness's aside
If just for a little while
tears stop right here
I know we've all had a bumpy ride.
I'm secretly on your side

Bite tongue
Deep breaths
Count to ten
Nod your head

<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti