tiistai 5. maaliskuuta 2013

Crush

Olin J:n kanssa  koko viikonlopun, ihanaa oli mutta ristiriitaiset tunteet velloo sisällä.

J sano tulevansa mun luo pe heti kun pääsee töistä. Päästyäni itse töistä koitin soittaa sille mutta sen puhelin oli kiinni?! Eihän se tiiä missä mä asun ku en oo vielä osoitettakaan antanut, ja sen pitäis olla jo matkalla tänne. Se pieni vittumainen ääni alkoi ilkkua korvissa: "se teki sulle oharit, ei se tollasta kamalaa lehmää haluaisikaan" Päätin odottaa että pääsen kotiin ja Skypessähän se oli online. Koitin soittaa niin se hylkäsi mun puhelun, 2kert. Tässä vaiheessa se pieni vittumainen ääni jo huusi niin että sydäntä puristi: "No niin, se teki niinkuin Tomi. Sekin lakkaa vain pitämästä yhteyttä ja jättää sut kuin nallin kalliolle." Sitten tulikin viesti: "puhelimessa". HUH!

Sitten se soitti ja sanoi ottaneensa nokkaunet, ja että lähtee ajamaan. Olin siivonnu ja puunannu kämppää ja ostanu kanakastiketta varten ruakatarvikkeet valmiiksi. Kun se tuli mun luo niin kateltiin leffoja ym. Halusin ettei se vierailu loppuis koskaan kun halusin vaan nukkua sen vieressä ja olla lähekkäin.

Sunnuntaina se  heitti mut jo aika aikaisin pois, samalla kun se heitti serkkunsakin. Itketti ihan tajuttomasti ja soitin Niinalle Tikkurilan asemalta. Niina pyytikin sitten kylään ja jäin Niinalle yhdeksi yöksi. Maanantaina kun Niina oli töissä olin Noran kanssa vaateostoksilla. Niinan luo mennessäni shoppailtuani kävin ostamassa tonnikalatuorejuustokermakastikeainekset ja menin kokkailemaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti