lauantai 16. maaliskuuta 2013

Blah

Taas sydän hypähtää kurkkuun ja odotan jotain mitä ei kuitenkaan tapahdu. Niin perseestä, tekis mieli vaa luovuttaa välistä.

En tajuu et mikä tarkoitus kohtalolla on pelleillä mun tunteilla, olisin tahtonut vain yhtä asiaa. Well destiny, fuck you. Jos tarkoitus on se että mun kuuluu olla yksin niin vittuako tulet heiluttelemaan herkkuja nenän eteen, annat maistaa pikkasen ja sitten et annakkaan mitään ja syljet naamalle.  Kyllä ärsyttää. Tää toinenkaan vaihtoehto mitä mulle ehdotettiin, ei sovi mulle.  Muuten en pysty koskaan unohtamaan ja mul on aina sydän rikki. Toisin sanoen haluan kaiken tai en mitään.

Asiasta kukkaruukkuun:
Ja vittu että jaksaa vaan hämmästyttää että miten ihmisillä on POKKAA???!!!!  "mä vaan oon tällänen" - ei ole kelpo selitys tollaselle pelleilylle. Kunnioita saatana ihmisiä ympärilläs, äläkä pilaa ite kaikkea ja sitten valita kun elämäs on niin perseestä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti