perjantai 9. marraskuuta 2012

O.O

Hmm. Eipä ole tännekään tullut kirjoitettua sitten pitkään aikaan.

Ajat on muuttunu aika paljon viime kerrasta:

-mä en enää tupakoi
-käyn 4 kertaa viikossa salilla
-kela maksaa mulle vihdoin tyttömyystukea


Ja mä oon NIIN KOUKUSSA tohon liikkumiseen. Mun kavereita alkaa jo varmaan kyllästyttää kun selitän tästä uudesta harrastuksestani koko ajan mutta kun...LIIKKUMINEN ON VAAN NIIN MAHTAVAA!
Mun hartia ei oo enää kipee, ja kunto on kohentunu tosi paljon. Mun toisessa polvessa on nivelrikko, joten senkin takia täytyy kehittää lihaksia. Ainiin ja mulla on penikkatauti -.- Eli liiat hypyt pitää jättää pois jos tuntee kipua.

Mä en oikee ees tajua mistä tää lähti. Yhtäkkiä mä vaan päätin mennä salille ja jäin sinne :D

Tavoitteena on siis saada lihasmassaa ja pudottaa painoa, Emma eilen sanoikin että mun pylly on kiinteytyny viime näkemästä :D <3
En pahemmin laske kaloreita, silleen kuitenkin että tiedän saavani tarpeeksi kaloreita. Ja vaa'alla en oo käyny, monet kysyy et paljonko paino on tippunu, niin mä en tiedä. Enkä haluakaan tietää. Viimeksi vaaka sai mut sairastumaan anoreksiaan, enkä halua siihen enää koskaan takaisin. En enää ikinä halua olla muodoton tai luiseva. Enkä myöskään valehdella ystäville ja perheelleni syömisistäni, enkä olla kylmissäni ja kärsiä nälästä ja tuntea syyllisyyttä. Mä tahdon olla elinvoimainen ja terve!

Mä eilen meinasin mennä vaa'alle. Ajattelin että saisin siitä ehkä lisämotivaatiota, mutta sitten ymmärsin tärkeän asian. Vaa'an lukemasta ei tule motivaatiota, vaan kamala syyllisyys, ja sen mukana epätoivo. Sitä paitsi eihän sitä tiedä vaikka paino olis noussu lihasmassan myötä. Meen vaa'alle vasta kun näen OIKEASTI selkeitä tuloksia, eli ku esim. vaatekoko on M. Sitä pienemmäksi en enää halua. Haluan että mulla on tissit ja perse :). Sitäpaitsi mitä lisämotivaatiota mä tarviin, mullahan on motivaatio tällä hetkellä huipussaan :D Oottelen tässä just että kello tulis tarpeeks ja pääsis kahvakuulailee + juoksumatolle, treenaa reisiä, pakaroita, vatsalihaksia ja selkää ja sen jälkee venyttelee :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti