lauantai 6. lokakuuta 2012

Minttu, suku

Tulin just ryyppäämästä, oltiin Emman kanssa liikenteessä. Emma oksens melkein mun jaloille mut joo, kaikki on jo ok.

Iski kamala ikävä. Ilman Minttua en olis sitä mitä oon nykyään. Se  ei ollu ees 30 ja se on kuollut. Poissa.
Niin suuri persoona....Niin mahtava ihminen. Samalla yksi ärsyttävimmistä ihmisistä minkä tiesin. Ei me oltu pitkään aikaan nähty mutta me juteltiin paljon. Se kertoi mulle paljon sen rahatilanteestaan ja muista huolistaan mulle. ja ihan yhtäkkiä...se on vaan poissa. :'(

Tuntuu niin tekopyhältä olla näin paskana mutta minkäs tunteilleen tekee. Mä rukoilin iskää että se pitää huolta mintusta, ja näyttää sille oikean tien. Istuin vain pakalleni ja itkin. Sanoin iskälle että jos se Minttua näkee niin vie sen oikeaan paikkaan.


Jos mä en olis koskaan tutustunu Minttuun, mä en olis tajunnu sitä että mullakin on oikeus sanoa mielipiteeni.

Mä vaan toivon joka päivä että yhtäkkiä tuliskin ilnoitus että ei se ookaan kuollut. Että kaikki on ollut kamalaa väärinkäsitystä ja että Minttu on elossa. Mut tiedän että sitä tietoa ei tuu, ei viestiä eikä puhelua.
Kaikki päivittää sen seinälle jäähyväisiään ja en vaan pysty uskomaan tätä kaikkea.
Sytytettiin Niinan kanssa Mintulle kynttilä. Ja silti tuntuu niin paskalta etten pysty tekemään enempää.

Mun piti lähettää Mintulle yks vaatepaketti, mutta en näköjään lähetä... Enkä vaan pysty avaamaan tuota pakettia uudestaan.

kaiken lisäksi mut on potkittu ulos koko suvusta. Oon tällänen huolimaton paskapää näköjään. En mä mitään valmistujaisia oliskaan halunnu, enkä synttäreitä tai viettää jouluani perheeni kanssa. MINÄ joudun etsimään itselleni joulunviettopaikan ensi jouluksi vaikken mitään väärää oo tehny. Aivan vitun sama. Ilman näitä kamalia unia voisinkin ehkä elää rauhassa.
 Jos ei olis mun ystäviä niin en pystyis elämään. Ne pitää mut täällä, ilman niitä olisin jo kauan sitten tappanut itseni. Mä tappaisin itseni vaikka nyt jos ei olis mun ystäviä. Mä en haluu niille tätä kamalaa tuskaa mitä koen Mintun takia nyt.





1 kommentti:

  1. Mä en ainakaan halua että sä kuolet tai katoat mihinkään! <3

    VastaaPoista