perjantai 28. syyskuuta 2012

Suku on pahin

Jaaha, mutsi sitte uhkaili mua taas. Tällä kertaa eläinsuojelijoilla. En kuulemma osaa pitää huolta elukoistani, vaikka se ei oo mun luona muutamaan kuukauteen käyny, eikä oo ees kissoja nähny.
Pistin välit poikki kun se  saatanan idiootti ei ymmärrä ihmisiä ei saa uhkailla, se on rumaa. Saati sitten omaa lastaan. Soitti mulle vaan viime maanantaina kännissä ja uhkaili.. maanantai-iltana kännissä?! No, ei mitenkään yllättävää meidän äitiltä.
Kehtas vertaa mua mun siskoon joka on mielisairaalassa, muuten hyvä mut mun kämpän lattiat ei oo kissankusesta mädät ja mun kissoilla on ihan hyvä olla.
Ja sitten se vertasi mun kissoja mun toisen siskon koiraan?!:DDD koira ja kissahan on sama asia, kyllä..

 Enostakaan ei oo kuulunu mitään vaikka sille tiukkasanaisen viestin laitoinkin siitä, että mä oon sen mielestä osa suvun riitoihin vaikken asiaan liity mitenkään. Kuulemma meilailen ikäviä viestejä mun juoppohullulle tädille (ilman mitään todisteita?!)


Mutta iloisempiin asioihin: Kävin Fiskarssissa kuvauksissa Naten ja Miian kanssa, ja ihania kuvia tuli <3  Ootan vaa että herra kuvaaja lähettäis ne vielä mulle :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti