maanantai 21. toukokuuta 2012

Society, have mercy on me

Suht ristiriitaiset tunteet taas pinnassa.
Eräälle ihmiselle olen loukkaantunut siitä, että tuntuu etten ole enään hänelle kukaan. Ei se mua pyydä  enää mihinkään ja oon sille vaan joku muiden joukossa. Mutten halua mäkättää sille siitä koska tiedän miten rasittavaa se on. Kyllä se aina päissään kertoo kuinka rakas sille oon mutta... emmä tiiä. Kai sille on ihan sama missä viiletän eikä se enää ees kerro mulle kuulumisistaan ellen tarkemmin kysy. Se on vaa mulle niin tärkee et vituttaa tällänen.

Kuvaukset peruuntu, TAAS. Mä oon niin helvetin huono suunnittelemaan mitään aikatauluja tän helvetin ADHD:n takia. Mun pitäis mennä Turkuun Niko Peltoniemen luokse just niihin kuvauksiin mut toisaalta laiskottaa ihan sikana. Asutkin valittu valmiiks mutta no, kyllä tässä kesällä varmaan repeää joku aukko niille kuvauksillekin :)

Loppputyö on aloittamatta. Pari Aäromahieronnan etistäki pitäis saada valmiiks. AEEEERGH.

Emma on ihan älyttömän ihana. Vietin sen kanssa viime viikonlopun.. se on niin ihanan aito ja rohkee ihminen eikä tuomitse ketään. Sen seurassa voin olla ihan täysin oma itteni. Ei mitään paineita, ja ajatusmaailma on aikalailla samanlainen. Perjantaina olin Angerfistin keikalla, sillä aikaa se oli Turmion Kätilöiden keikalla. Mentiin samaa matkaa sen luo ja lauantaina oltiin seksimessuilla. Katottiin parit esitykset ja mua ahdisti yks strippari älyttömästi. Se oli NIIN laiha. Lantioluut törrötti ja kylkiluut loisti. Noi on sellasia hetkiä kun tajuan että mun vääristynyt itsekuva on parantunut. Ikinä en enää halua olla kokoa XS tai S. M on sellanen sopiva, löytyy persettä ja tissit muttei kuitenkaan oo mikää pullukka.

Mindcore oli ihan jees, mut muuten olin tosi hämmentyny kaikesta. Yks käyttäyty ku olis omistanu koko bileet, hyvä että ees moikkas.Siin vaihees mua alko vaa naurattaa. Hengatkoon sitten siellä bäkkärillä verhon takana jos on niin vitun V.I.P :D Mä ainakin nautin bileistä ihan siellä bileiden keskellä.
Kaverin poikaystävä (joka on joskus aikasemmin ollu tosi ihastunu muhun) tuli vaa halaamaan mua ja puristelemaan mun persettä. Kysyin suoraan että onko hyvää perse? Vastasi että ihan helvetin hyvä. Kehui kuinka oon laihtunut. Myöhemmin se tuli tarjoamaan mulle juotavaa ja hali mua ja kertoi miten ihana oon. Ystävällisyyttäni halasin ja kiitin. Narikalla se nappas mut syliinsä ja pussas mua. Oli se pussannu mua jo tanssilattiallakin. Mä niin tiedän että mä saan tosta paskaa niskaani vaikka minähän se tässä sinkku olen enkä itse lähestynyt henkilöä kertaakaan. Se ihminen vaan on kännissä vähän hölmö ja onneks sen tyttöystäväki tietää sen :)
Toinen jäbä joka on ollu ihastunu muhun jo pidempään, törmäs muhun portaissa. Se kertoi että on ettiny mua sieltä bileistä siitä asti ku se oli saapunu paikalle. Hymyilin vaa jotain ja sanoin että oli kiva tavata. Myöhemmin tanssilattialla se tuli pussaamaan mun niskaa ja olin vähän hämmentynyt. Pussatkoon vaan mun hikistä niskaa jos sille tulee siitä hyvä mieli :D
Sitten eräs toinen miespuolinen ystäväni joka joskus oli kanssa musta kiinnostunut tuli juttelemaan ja vaihtamaan kuulumisia. Mä tunnistan siitä aina ku sitä alkaa jännittää ja hermostuttaa kuinka se alkaa esittää kunnon äijää ja sellanen "haista paska jos et tykkää" -meininki päällä, aika söpöä <3 Yritin oikee saada sen varpailleen rohkeilla kommenteillani (ettekä nyt perverssit ajattele siellä mitään), ja sehän oli ihan sanaton :D
Yhtä toistakin miestä oli kivaa nähdä pitkästä aikaa, se on ihan yhtä ihana ja kiva ku ennenki <3 :) Hyvä kaveri <3


Sunnuntaina mentiin Fabulous Paradiseen Baton lävistettäväks. Se teki mulle Industrialin ja oli ihan älyttömän hauskaa :D Kaikki vaa naurettii ja paikalle saapu myös kummisetäni kihlattu Anna :) Se on kyl hirveen kiva tyttö, se kerto kuinka ne oli koulussa tehny robotin ja menny kisaamaan sillä ja olivat voittanu :)
Sitä ennen siellä oli jotai hippimuijia, ne oli ihan kivoja. Mut sit yks muija kuuli ku puhuin Emmalle mun huulitäytteistä. Se kysy hirveen tuomitsevalla äänellä että MIKSI mä oon sellaset ottanu. Sanoin vaan että halusin. Sit se tuhahti että hän ei kyllä koskaan menis sellaista ottamaan. Päätin heittää vettä kiukaalle ja kerroin miten oon käyny rasvaimussa ja aion mennä ottamaan tissit. Se katto mua vaan ihan järkyttyneenä eikä sanonu mitään :D Vittuako käy siinä tuomitsemaan, olisin mäkin voinu sille sanoo etten mä tukkaani takuttais rumaksi karvapehkoksi. Pelle.

Sen jälkeen mentii baariin juomaan sangriaa (<3) omnom. Ja törmäsin yhteen jätkään jonka kanssa oon joskus pussaillu. Vaihdettii kuulumisia ja totesin että se on ihan vitun outo. Se puhu kirjakieltä ja sen hiusraja oli karannu ja se oli pukeutunu tosi korrektisti. Mitenköhän mä sellasen kanssa oon ajautunu pussailemaan?! Varmaan taas joku fiksu humalaidea.
 

Johan tuli taas kirjoitettua :D Mut ihanaa saada näitä ajatuksia ylös johonkin, taas huomasin uusia asioita itsessäni. Itserakkaus on tervetää sopivassa määrin :)

1 kommentti:

  1. Toivottavasti et puhu miusta tuossa :< En oo tahallani kusihattu. Mukavaa kuulla et sulla oli hauskaa. Ja mua nauratti sikana toi hippityttö juttu hahaha.. Et säkään ala sitä arvostelee ni mikä oikeus sillä on käyttäytyy noin. Voihan haisevat hipit :D

    VastaaPoista