sunnuntai 27. toukokuuta 2012

:3

Olisin muuten laittanu videomerkinnän mutta itkeskelen täällä siihen malliin ettei sanoja oikee tuu suusta.. :')
Kuinka pienistä asioista sitä ihminen voikaan olla onnellinen?

Mä pelkäsin jo etten tuu koskaan tuntemaan sitä lämmintä tunnetta rinnassa ja perhosia vatsassa. Vaikka se tunne olikin pieni niin silti mä tunsin sen! Mä sain huomata että se on vielä olemassa jossain mun sisällä.
Kyllä mä tykkään pussailla ihmisten kanssa jne, mut samalla on se olo että voitko painua vittuun.
Siitä on ikuisuus kun oon pussannu ketään sellasella fiiliksellä että haluan että muu maailma vaan katoaa ympäriltä ja saisin vaan olla sen ihmisen lähellä <3

Mä oon niin onnellinen siitä että mulla on vielä kyky ihastua. Tuntea jotain joka hymyilyttää <3

Oon tutustunu tähän henkilöön jo vuosia sitten mutta viime kuukausien aikana tää on vaan jotenkin taas pompahtanu esille. Nyt viime perjantaina sitten osaset loksahtikin paikoilleen ja mulla pitäis olla ensviikolla treffit :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti