tiistai 22. toukokuuta 2012

hmm.

Tänään taas ikävöin iskää. Näin tosi ahdistavia unia päiväunilla Emmasta ja musta jossain pelottavasa hylätyssä kerrostalossa. Heräsin Emman soittoon. Se kertoi että se pyörii jossain päin Kalliota ja höpöteltiin niitä näitä, aikoi mennä ostamaan mehujäätä.  Vähänkö mä haluaisin tähän kurkkukipuun mehujäätä!

Jotenkin taas sellanen oudon syvällinen fiilis. Kurkku on ihan älyttömän kipeenä ja lojun vaan kotona vaikka ulkona on lämmintä.
Äiti käytti mua tänään kaupassa. Tehdessäni kauppalistaa mun teki älyttömästi mieli sipsiä, mutta päätin pistäytyä vaalla ja sipsihimo katos samantien. Ostin paljon vihanneksia ja hedelmiä, kaikkii vähäkalorisia säilykkeitä.
Ihmettelin kun äiti oli jotenkin tosi oudon oloinen. Sanoin sille siitä ja se sano että se on tosi stressaantunut kaikista suvun ongelmista ja kuolevasta mummusta. Sanoin että älä stressaa, et toimii niinkuin mäkin että ei vaan ajattele. Se sanoi että se ei osaa.. Oon tosi iloinen siitä että mä osaan olla ajattelematta asioita, ja äiti sano että se johtuu mun ADHD:sta, mutta sen mielestä kaikki mun jutut johtuu siitä :D

Mulle selvis eilen että kuka pelle oli käyny kirjottaa Markolle meidän suhteen aikana jotain anonyymejä facebookviestejä että olisin pettänyt sitä. Se tyyppi vahingossa paljasti itsensä. Se on yks vitun hullu muija bileistä joka esittää mun kaveria. Tästä lähtien kierrän sen muijan helvetin kaukaa. Poistaisin sen suoraan kavereistani mutta se on niin umpihullu ettei siitä koskaan tiedä mitä se keksii.
Parastahan oli kun oltiin Markon kanssa oltu monta päivää kahdestaan ja se muija pisti viestiä Markolle että oon TAAS pettänyt Markoa :D Naurettiin ihan saatanasti.
Mun ja Markon eron jälkeen se tuli mulle haukkumaan Markoa yhdissä bileissä pleikkarissa. Marko seiso melkein mun vieressä ja se muija vaan tilitti mulle kuinka mun ei pidä kaihoilla Markon  perään ja että Marko on ihan kusipää ja oon kuulemma niin upee nainen että ansaitsen paremman. Ihmettelin tätä raivonpurkausta kun tää kyseinen muija ei edes tunne Markoa O_o Sillä itellään on menny niin huonosti miesten kanssa että varmaan se oli vaan niin kateellinen.

Joo nyt meen suihkuun huuhtelee lävistystäni ja otan unilääkkeet ja alan tuijottaa vaikka telkkua. Ehkä se uni tulee muutaman tunnin päästä jos oikein yritän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti