tiistai 17. huhtikuuta 2012

House, Diet, School

Laihari on lähteny hyvin käyntiin, painoa jo tippunu jonkun verran enkä oo sortunu kertaakaan <3 Toi vaaka oli hyvä ostos. Enää ei masenna, on taas sellanen normaaliolotila. Tällä kertaa mä uskon oikeesti tähän laihariin, vaaka ei anna mun horjua.

Musta tuntuu että mun koululla on joku nuorentava vaikutus. Jessica ja minä leikittiin tänään ruotsintunnilla Housea, meillä oli pikkusakset ja hedelmiä mitä me leikeltiin :'D "House, you can do this!!" "You stupid fruit! Why you tell lies?!"  ja sit me piirreltiin pippelien kuvia ja suuniteltiin et heitetään sitä ruotsinmaikkaa banaanilla päähän ku se oli nii ärsyttävä :D Nauran ääneen ku vaa mietinki koko asiaa :'D Mut sit me aina aikuistuttiin kun me tultiin koulun pihalle. :D Sillä rakennuksella on pakko olla joku vaikutus, siellä jutut aina villiintyy :D Mm. mä oon Jumala, ja Jessica on mun oikea käsi ja Heidi vasen.

Kävin eilen lääkärissä hakemassa relaxantteja, ja se oli yks hirveen hauska kreikkalainen lääkäri joka melkein unohti laskuttaa mua :D Sain 30kpl 4mg Sirdaludeja, ja olin eilen ihan pöllyssä. Ei ees suu toiminu tai kädet. Nukuimpahan sitte hyvät yöunet :D 

Ainii mä oon patologinen valehtelija! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti