keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Onnellisia asioita

Eli tehtävänä on valita http://justlittlethings.net/archive - sivulta 10 erilaista laatikkoa mitkä liittyvät jollakin tavalla sinun elämäntilanteeseen tai kokemuksiin. :)  Sain Niinalta haasteen valita 10 asiaa mistä pidän:

Mulle tulee aina tosi hyvä mieli ku lähden koulusta ja moikkaan kaikkia, jos kaikki vastaa takaisin.. siinä tulee todella pidetty olo :)

Muistan kun joskus exäni oli ostanut mulle Tim Burtonin kirjan, kun olin joskus heittänyt ilmaan pitäväni Tim Burtonista, ja jostain hänen kirjastaan..sitä en tuu unohtaa ikinä <3

Se on joka kerta yhtä ihanaa ku Yoshi tulee yöllä nukkumaan mun kainaloon tai päälle <3 Eläin joka ei puhu mun kanssa samaa kieltä mutta ymmärretään toisiamme silti täydellisesti <3

Se kutittava tunne vatsassa, ja pieni jännitys.. se on jotain ihan uskomatonta <3


Bileissä monta kertaa käynyt niinkin, että ku oon tanssinu ja yhtäkkiä kaijuttimista on alkanu soida mulle joku tosi tärkeä biisi, on alkanu melkee itkettää ja tekee mieli vaan kirkua <3 Sit sitä tanssii tunteella ja toivoo ettei se biisi koskaan loppuis <3

Kyllä <3 On kivaa mennä kouluunkin kun saa kuunnella bussissa uutta hyvää musaa, ja toivoo että koko bussi vois kuunnella saman biisin <3

Siinä tulee oikeasti todella rakastettu olo, ja pieni häpeä siitä ettei ole halannut yhtä kovaa.


Silloin tuntee olevansa jotenkin onnistunut ja pidetty ihminen <3 :)


JEP! Et tunne olevasi niin yksin etkä outo :D


Se on niin voimallinen tunne kun on surullinen tai vihainen ja löytyy juuri tilanteeseen sopiva biisi. Voi purkaa tunteitaan musiikkiin <3


Oli tosi ihana haaste kyllä, tätä ennen olo oli jotekin ahdistunut ja surullinen, mutta nää piristivät oloa kummasti. <3 :) + tietenkin kun sain otettua kissoistani ällösöpön kuvan ku ne nukkuu ahtaasti kahestaan mun matkalaukun päällä <3
Ja taustalla on Juha Vuorisen kirjoja xDD

2 kommenttia: