maanantai 16. tammikuuta 2012

Nightmares

Lähtöpainoa en laihdutuksen alussa ottanut kun en vaakaa omista mutta vaatteet tuntuu jo väljemmiltä. Vois siis sanoa että olo on aika freesi <3 Kyllä tää laihduttaminen aika helppoa on kunhan ei hanki kotiinsa mitään paskaa. Eilen söin Päivin kanssa vähän jäätelöä mutta kyllä välillä saa herkutellakin ^^ <3 Marko lähti taas eilen kotiin, meen viikonlopuks sen luo taas ja sit se on tääl taas ensviikon <3

Näin viimeyönä vaan painajaisia. toinen toistaan hirveämpiä.. Mut aina ne kamalimmat unet sijoittuu mun kuolleen isän isän taloon. Siellä olin siis taas viimeyönä. Mä en ees osaa kunnolla selittää mitä siellä tapahtu, mut ahdistavaa se oli.
Vieläkin jotenki outo olo tosta... kyllä tää tästä.. vois vaikka laittaa vaatteet päälle ja kävästä kaupassa ostamassa lehtisalaattia. Pääsis pikkuhiljaa heräämään  todellisuuteen :)

Kohta mutsi tuo mulle verhonipsuja ja saan mun verhot ikkunaan. Olkkariin tarvis ostaa uus mattokin mtta missähän välissä, tää on taas ainoo vapaapäivä viikkoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti