perjantai 6. tammikuuta 2012

How Great Is That

Aloitin 3 päivää sitten Allevo-kuurin, jolla oon ollu aikaisemminkin. Eli samaa kuin Nutrilett mutta vain halvempi versio. Vielä pitäis jaksaa 4-11 päivää. Päivässä tulee syödä 5 annosta allevon omia ruokia. koko päivän satsissa on sellanen 500kcal, kun normaalisti ihmisen tulisi syödä 2000kcal päivässä.
Onhan tää masentavaa ku verensokeri on koko ajan alhaalla eikä voi syödä mitään mutta kyllä tää tästä.

Huomaan että olo on samanlainen kuin anoreksia aikoinani: pieni heikotus, vapina, sydämentykytys, nälkä ja ylpeys ovat vallanneet kehoni. Vielä on monta, monta kiloa edessä mutta mä vielä voitan tän. Kuurin jälkeen en enää syö herkkuja, vain kaikkea missä on mahd. vähän kaloreita. Eli lähinnä itse tekemiä kasviskeittoja...kaalikeittokuuri vois olla myös hyvä, sitä saa syödä niin paljon kuin jaksaa eikä siinäkään oo kaloreita nimeksikään. Tavoitepaino on 55kg. Mä en halua sairastua uudestaan, ja kuitenkin haluan. Sairas mieli on aina sairas.. Harmi kun ei kerkee käydä salilla koulujuttujen takia, mut mielummin laitan nyt koulun etusijalle jotta valmistun juhannuksena ja saan lakin päähäni <3

Jumalauta että pisti vituttamaan kun eräs ystävistäni kehotti lukemaan erään muijan blogia, siellä syytetään että MINÄ olen valinnut olla riidoissa, MINÄ olen valinnut ettei tämä henkilö ole luottamukseni arvoinen.  Kyllä mielestäni tämä henkilö ihan itse valitsi kun päätti kertoa asioistani eteenpäin, ja sen jälkeen käski syyttää itseäni koko paskasta ja syytti minua marttyyriksi.. Ihan turha odottaa että koskaan antaisin anteeksi, mä en tollasia ihmisiä mun elämään enää kaipaa.

Oon justiinsa Markon luona, kattellaan leffoja ja värjäillään tukkaa :) 20 min päästä syön taas yhden pussikeiton ja juon Funlightia, tänään siis vielä 3 annosta jäljellä.  Kohta voisin vaikka painua tupakalle ja valkata seuraavan leffan <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti