maanantai 12. joulukuuta 2011

Bye

Vihaan sinua

Kuinka kehtasitkin olla niin julma ja niin naiivi, että luulit etten koskaan saisi tietää mitä olit selkäni takana puhunut. Sanot parhaaksi ystäväksi ja katsot suoraan silmiin..Pelkkiä valheita kaikki. Sulla ei ole enää mitään asiaa mun elämään. Voit olla vastaamatta mun viesteihin, mutta sä joudut kyllä kohtaamaan mut joku päivä.  Enää en auta sua sun ongelmissa, enkä kosketa sua enää koskaan. Toivottavasti olet tyytyväinen tekoosi.


Mitäs muuta... olin Markon luona Helsingissä viikonlopun ja oli mukavaa <3 Rakastan tota ihanaa miestä niin paljon ja mä oon sille vaan koko ajan kamala kiukkuperse... onneks se tykkää myös musta <3 ;D
Muutto on perjantaina, ja Marko tulee lauantaina mun luo <3  Käydään Mamma Mariassa syömässä ennenkuin aloitan Allevo-kuurini.
Olis JBM:nkin kuvaukset ensi vuoden puolella Niinan kanssa <3 Saa nähä mitä kivaa keksitään ^^ Tuon jälkeen pitäisi mennä Turkuun Niko Peltoniemen kuvattavaksi, täytyy ostaa uusi korsetti! 8)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti